Google Grants jsou odteď dostupné pro všechny české neziskovky
Praha,
27. června 2013:
Google navazuje na tematická
kola a program Google Grants otevírá pro všechny české neziskové organizace, které mají zájem využít
online reklamu na Googlu v rámci svých iniciativ. Informace a
přihlašovací formulář jsou pro zájemce k dispozici na stránce www.google.cz/grants (formulář zde).
Google
Grants pomáhají neziskovým organizacím v různých situacích, ať už se jedná o
získání finančních příspěvků, nábor dobrovolníků či zvýšení povědomí o činnosti
organizace a jejím poslání. Neziskovky v rámci Google Grants obdrží bezplatnou reklamu ve
vyhledávání pomocí služby Google AdWords až do výše 10 000 $ měsíčně.
Na
českém trhu byla doposud dvakrát za rok vyhlašována tematická kola, v rámci
kterých byla vybrána minimálně desítka organizací. Program je teď otevřený pro
všechny organizace z České republiky, které splňují podmínky programu (část Způsobilost), přičemž těmi hlavními jsou:
aktuální a platný status charitativní organizace podle definice charitativní organizace
v ČR a fungující webové stránky s relevantním obsahem.
“V průběhu těch třech let jsme zjistili, že české
neziskovky internet vnímají jako efektivní komunikační a propagační nástroj, a
proto jsme pracovali na tom, abychom mohli tuto možnost nabídnout všem. Už teď
vidíme velmi hezké příklady využití online technologií v jejich činnosti a jsme si jistí, že otevření programu jejich počet určitě několikanásobně
zvýší,” říká Martina Laresová,
marketingová manažerka českého Googlu.
Doposud byly Google Grants uděleny 55 českým organizacím v pěti kolech:
Jednou z neziskových
vzdělávacích organizací, která Google Grants využívá, je i Khanova škola, která motivuje k návštěvě svých
virtuálních kurzů pro děti na YouTube. Její koordinátorka Markéta Matějíčková říká: "Náš web je pro děti, studenty, rodiče i učitele, a aby jim mohl
sloužit, musí se o něm dozvědět. Program Google Grants nám pomáhá posouvat se od snů k reálným
výsledkům. Díky AdWords jsme navíc byli schopni získat ten nejcennější kapitál
- skvělé lidi, kteří s námi sdílí naše vize a pomáhají nám je realizovat.”
O Google Grants
Program
Google Grants pomáhá více než 4 000 neziskovým organizacím na celém světě
propagovat jejich webové stránky prostřednictvím inzerce na stránkách Google a
umožňuje jim tak dosáhnout vytyčených cílů. V České republice program Google
Grants (google.cz/grants) nabízí českým neziskovým
organizacím grant ve formě reklamy ve vyhledávání Google. Nárok na Google
Grants má každá nezisková organizace nebo projekt, který splňuje předepsané
podmínky daného kola. Byl spuštěn v roce 2009 a v současné době jej využívá několik desítek neziskových organizací.
Účastníci v programu Google Grants získají bezplatnou
inzerci AdWords ve Vyhledávači Google. Vytvářejí a spravují účty AdWords
podobně jako platící inzerenti, ale vztahují se na ně následující omezení:
●
Denní rozpočet je nastaven na 329 $, což
odpovídá přibližně 10 000 $ na měsíc
●
Maximální cena za proklik (CPC) je 2 $
●
K dispozici jsou pouze kampaně s cílením
na klíčová slova
●
Zobrazí se pouze ve Vyhledávání Google
●
K dispozici jsou pouze textové reklamy
Dotazy tisku za Google:
Judita
Hrubešová
PR
Consultant
Grayling
Czech Republic
tel.
224 251 555, 775 558 271
judita.hrubesova@grayling.com
O společnosti Google Inc.
Společnost
Google, jakožto globální technologický lídr, se snaží neustále vylepšovat
způsob propojování lidí
a
informací. Inovace Googlu v oblasti vyhledávání a reklamy umožnily společnosti
získat vedoucí pozici na internetu a vytvořit jednu z nejznámějších světových
značek.
Google Česká republika
Česká
pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od otevření pobočky uvedla na český
trh zhruba stovku lokalizovaných služeb pro české uživatele. Včetně služeb jako
Mapy Google, online kancelář v cloudu Dokumenty Google, Kalendář Google,
Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační
systém Android. Malé, střední i velké firmy v Čechách mají možnost využít
online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo
monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense. V roce 2011 byl uveden projekt Google+, který
portfolio Google služeb sjednocuje a propojuje. Společnost Google Česká
republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v
různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor
atd.). V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti)
Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v
České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company.
Více informací na www.googleblog.cz
nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz.
# # #
Google
je ochranná známka společnosti Google Inc. Všechna další jména a názvy produktů
či firem mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.
Štítky: Czech, Czech Republic news announcements