Google

Novinky ze společnosti Google

  1. O společnosti Google
  2. Novinky ze společnosti Google
  3. Tiskové centrum Google ČR
  4. Zpravodajské oznámení

Páté kolo Google Grants pro neziskové organizace se zaměřením na vzdělávání je zahájeno


Praha, 1. listopadu 2012: Až do 28. listopadu mají možnost neziskové organizace podat přihlášku a získat podporu v rámci dalšího, v pořadí již pátého, kola grantového programu společnosti Google s názvem Google Grants (google.cz/grants). Tématem stávajícího kola je podpora, rozvoj, zlepšení nebo rozšíření zájmu o české vzdělávání, na které se český Google zaměří v roce 2013. 10 neziskových organizací splňující podmínky mohou získat neomezenou reklamu ve vyhledávání pomocí Google AdWords (google.cz/adwords). Přihlašovací formulář je k dispozici zde.

Český Google pravidelně každých šest měsíců otevírá možnost pro neziskové organizace přihlásit se do programu Google Grants a obdržet tak neomezenou reklamu ve vyhledávání pomocí služby Google AdWords. Tématem tohoto kola je “Podpora vzdělávání v České republice”. Přihlášky do Google Grants je možné zasílat do 28. listopadu.

Poté porota, složená se zaměstnanců společnosti, vybere neziskové organizace a projekty, které nejlépe splňují podmínky grantového programu. Deset nejlepších projektů/organizací, které splní právní podmínky a svým zaměřením budou odpovídat aktuálnímu tématu grantového programu, budou moci využívat e-marketing pro šíření svého poslání, vytvoření povědomí, získání dárců nebo zapojení dobrovolníků. Výsledky grantů budou vyhlášeny 4. prosince.
“Vzdělávání není pouze škola a díky tomu, že internet umožňuje přístup k mnoha informacím, možnost vzdělávat se v různých oblastech celosvětově demokratizuje. Proto chceme pomoci takovým neziskovým organizacím, které vzdělávání nebo vzdělávací projekty v Česku podporují, a zároveň tímto uvést naši novou celoroční kampaň, kterou spustíme začátkem roku 2013,” říká Janka Zichová, PR manažerka českého Googlu.
Český Google již v minulosti realizoval čtyři tématická kola Google Grants, v rámci kterých neziskovým organizacím udělil 40 grantů v následujících oblastech:

Podmínky pro zařazení do programu Google Grants
Google Grants jsou součástí programu Google pro českou společnost 2012 (iniciativa pro neziskovky). Více informací o Google Grants najdete zde.

O Google Grants
Program Google Grants pomáhá více než 4000 neziskovým organizacím na celém světě propagovat jejich webové stránky prostřednictvím inzerce na stránkách Google, a umožňuje jim tak dosáhnout vytyčených cílů. V České republice program Google Grants (google.cz/grants) nabízí českým neziskovým organizacím grant ve formě reklamy ve vyhledávání Google. Nárok na Google Grants má každá nezisková organizace nebo projekt, která splňuje předepsané podmínky daného kola. Byl spuštěn v roce 2010 a v současné době jej využívá více než 40 neziskových organizací.

###

O společnosti Google Inc.
Společnost Google, jakožto globální technologický lídr, se snaží neustále vylepšovat způsob propojování lidí a informací. Inovace Googlu v oblasti vyhledávání a reklamy umožnily společnosti získat vedoucí pozici na internetu a vytvořit jednu z nejznámějších světových značek.

Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 51% podílu na trhu vyhledávání (Toplist, 2. týden 2011). Google od otevření pobočky uvedl na český trh zhruba stovku lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v Čechách mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense. Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

V roce 2011 byl uveden projekt Google+, který portfolio Google služeb sjednocuje a propojuje.

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.). V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pressatgoogle.com/cz.

Technická podpora pro české uživatele
Pro více informací o produktech Google mohou čeští uživatelé kontaktovat komunitu laiků, vývojářů a IT pracovníků na portálu GUG.cz. Jde o externí projekt, který kromě technické podpory ve spolupráci s inženýry z Googlu, nabízí i širokou škálu novinek, diskusních fór a odborných přednášek.

# # #
Google je ochranná známka společnosti Google Inc. Všechna další jména a názvy produktů či firem mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.

Dotazy tisku:
Judita Hrubešová
Grayling Czech Republic
tel. 224 251 555, 775 558 271
judita.hrubesova@grayling.com