Google

Novinky ze společnosti Google

  1. O společnosti Google
  2. Novinky ze společnosti Google
  3. Tiskové centrum Google ČR
  4. Zpravodajské oznámení

Nový program Google Point

Sérií konferencí v regionech spouští český Google speciální program pro webové profesionály zaměřené na malé a střední podniky

22. března 2011 – Program Google Point (google.cz/reklama/pointprogram) bude zaměřen na podporu agentur, webdesignérů nebo webmasterů, kteří poskytují poradenství v online marketingu podnikatelům a malým firmám. V návaznosti na to Google organizuje v dubnu tři vzdělávací konference v Praze, Brně a Ostravě, na nichž zájemci o zapojení se do programu budou moci získat informace a obchodní podporu.

Google přichází s výzvou pro všechny webové profesionály, kteří chtějí rozšířit své služby pro malé a střední podnikatele o reklamní služby Google. Mezi typické účastníky mohou patřit SEM nebo SEO konzultanti, kreativní/ digitální/ interaktivní agentury, samostatní webmasteři, webdesignéři, vývojáři webových aplikací a IT poradci. Zájemci se do programu mohou registrovat na stránce google.cz/reklama/pointprogram.

Účastí na programu Google Point budou zaregistrováni na speciálním portálu (odstartuje ve druhé polovině dubna), který bude nabízet jejich služby podnikatelům a firmám z celé ČR podle jednotlivých lokalit. Zároveň od Googlu získají obchodní nástroje pro růst svého podnikání, a to především propagační kupony Google AdWords, díky nimž budou moci jejich stávající i noví zákazníci vyzkoušet online reklamu zdarma.

„Vzdělávací program Google Point a konference v regionech pořádáme, protože je pro nás velmi důležité, aby weboví profesionálové a agentury zaměřené na menší firmy z celé České republiky měli k dispozici veškeré potřebné know-how, informace, materiály a podporu. Jedině tak mohou podnikatelům a firmám nabídnout opravdu spolehlivé a expertní služby i poradenství v oblasti e-marketingu,“ říká Ivana Giardi z českého Googlu, která má na starosti vztahy s českými agenturami, certifikaci a speciální agenturní programy.

Program Google Point zájemce naučí, jak efektivně nabízet a spravovat online reklamu pro jejich klienty z řad malých a středních podnikatelů. Kromě znalostí získají účastníci i konkrétní podporu v podobě vzdělávacích materiálů a zápisu na speciální portál Google Point.

Program Google Point bude zahájen třemi regionálními konferencemi v Praze, Brně a Ostravě:

Přímo na konferenci mohou účastníci konzultovat své stávající kampaně a dozvědět se mnoho dalších informací. Na konference je možné se již nyní bezplatně zaregistrovat na google.cz/reklama/pointkonference.

Více informací o programu na google.cz/reklama/pointprogram.

O společnosti Google Inc.

Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika

Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006. Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 50 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android.

Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě Google AdWords nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense. Mohou též využít analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledávání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company.

Dotazy tisku:

Šimon Rákosník
Grayling
tel. 224 251 555, 775 558 279
simon.rakosnik@grayling.com